د. سفيان حبيب
أستاذ مشارك- الجامعة السعودية الإلكترونية
- s.habib@seu.edu.sa
المؤهلات العلمية
- دكتوراه - جامعة لكناوا - الهند - 2006.
- ماجستير في إدارة الأعمال- تسويق جامعة انديرا - الهند2000.
- درجة الماجستير في العلوم - الرياضيات - جامعة لكناو - الهند 1994.
الخبرات الوظيفية
- أستاذ مشارك - 2013-حتى تاريخه.
النشر العلمي
- Internet Banking in India: Consumer Concern and Bank Strategies, www.isca.in (October 2012).
- AN ANALYSIS OF IMPORTANCE OF CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY IN BUSINESSES http://www.ijabs.org, July- September 2014.
- Mobile advertising and its impact on message acceptance and purchase Intention, www.jbrmr.com (Ref: JBRMR Vol. 12 Issue 3 April 2018.
- Mediating Role of Customer Experience in Social Media Marketing and Purchase Intention: A Case Study https://services.kfu.edu.sa/scientificjournal/Handlers/FileHandler.ashx?file=2047.pdf&Folder=UploadFiles Scientific Journal of King Faisal University, Saudi Arabia (Humanities and Management Sciences) Vol.21 (1) 2020 (1441H).
الاهتمامات البحثية
- تسويق وسائل الاعلام الاجتماعية.
- تسويق التجارة الإلكترونية.
- إدارة الموارد البشرية.
مشاركة