كلية العلوم الإدارية والمالية

كلية العلوم الإدارية والمالية

كلية العلوم الإدارية والمالية

د. جانيش داش ابهيمانيو داش

أستاذ مساعد
  • الجامعة السعودية الإلكترونية
  • g.dash@seu.edu.sa
المؤهلات العلمية
  • دكتوراه إدارة - جامعة بوندشيري الهند - ٢٠١٢.
  • ماجستير إدارة الأعمال - تسويق - جامعة برهامبر الهند - ٢٠٠٢.
  • بكالوريوس اقتصاد - جامعة برهامبر الهند - ١٩٩٨.
الخبرات الوظيفية
  • أستاذ مساعد الجامعة السعودية الإلكترونية من اكتوبر ٢٠١٩ وحتى تاريخه عضو هيئة تدريس الهند من - ٦ يونيو ٢٠١٨ وحتى ٧ سبتمبر ٢٠١٩.
  • أستاذ مساعد جامعة لكشمبات من - ٧ يوليو ٢٠١٦ وحتى ٦ يونيو ٢٠١٨.
  • أستاذ مساعد جامعة مودي من - ٢٥ يونيو ٢٠١٤ وحتى ٩ سبتمبر ٢٠١٥.
  • أستاذ مساعد من - ١٦ يوليو ٢٠١٢ و حتى ٣٠ إبريل ٢٠١٤.
النشر العلمي
  • Dash Ganesh (2018), “Determinants of Life Insurance Demand: Evidences from India”, Asia Pacific Journal of Advanced Business and Social Studies (APIAR, Australia) Volume-4, Issue-2 pp. 86-99 (ISSN: 2205- 6033) (peer reviewed) (internationally indexed) DOI: 10.25275/apjabssv4i2bus10.
  • Dash, Ganesh (2017), Book Review: “Strategic Marketing Management and Tactics in the Service Industry”, International Journal of Information Systems in the Service Sector Volume: 9 Issue: 4 October-December 2017 pp. 88-89 (ISSN: 1935-5688; EISSN: 1935-5696) (Indexed in: Web of Science, Emerging Sources Citation Index (ESCI), SCOPUS, INSPEC).
  • Kautish, P., & Dash, G. (2017). Environmentally concerned consumer behavior: evidence from consumers in Rajasthan. Journal of Modelling in Management, 12(4), 712–738. https://doi.org/10.1108/JM2-05-2015-0021 (ISSN: 1746-5664) (ABI/INFORM, Business Source Alumni Edition/Complete/Corporate Plus/Elite/Premier (EBSCO), Cabell's Directory of Publishing Opportunities in Management & Marketing, INSPEC, OCLC's Electronic Collections Online, ProQuest, ReadCube Discover) Thomson Reuters Emerging Sources Citation Index (ESCI) (Scopus indexed) CiteScoreTracker 2017: 0.99 (ABDC listed).
الاهتمامات البحثية
  • تسويق الخدمات المالية.
  • التسويق الجزئي.
مشاركة