د. كريم فرج قروش
أستاذ مساعد- الجامعة السعودية الإلكترونية
- kgarrouch@seu.edu.sa
المؤهلات العلمية
- الدكتوراه - التصرف - إختصاص تسويق - المعهد العالي للتصرف - تونس - 2015.
- الماجستير - التصرف- إختصاص تسويق - المعهد العالي للتصرف - تونس - 2002.
- بكالوريوس في علوم التصرف- كلية لحقوق والعلوم الاقتصادية والسياسية بسوسة - تونس - 1999.
الخبرات الوظيفية
- أستاذ مساعد منذ 2015.
- محاضر 2003 - 2015.
النشر العلمي
- The effects of rhetorical ambiguity in advertising on comprehension and persuasion: moderating role of tolerance of ambiguity, Recherches en Sciences de Gestion 2017/6 (N° 123), pp.103 134 - 2017.
- Medical Tourism: The impact of service quality, Price and Perceived Risk On Perceived Value and Behavioral Intentions, The Macrotheme Review, 4(5) - 2015.
- Female Bareness in Print Advertisements: Do Religiosity and Gender Matter? International Journal of Marketing Studies Vol.6, No.3 - 2014.
- Impact of the perceived crowding, emotions and perceived values on the return intention: evidence from Tunisia, International Journal of Business and Emerging Markets, Vol.4, No.2, pp.143 – 159 - 2012.
- An Investigation into the Consumers’ Sensitivity of the Logistics Efficiency, International Journal of Business Administration, vol 2, n°2, pp.114 – 128 - 2011.
- The impact of the sellers’ perceived ethical behaviour on consumers’ emotions and behaviour intention, International Journal of Psychology and Counselling, Vol. 3(4), pp. 79-89, April 2011, Available online at http://www.academicjournals.org/IJPC - 2011.
- Mzoughi, M.N, Garrouch, K. , Bouhlel, O. and Negra, A. (2007), Online Procrastination: A Predictive Model, Journal of Internet Business, Issue 4 - 2007.
الاهتمامات البحثية
- قبول إنترنت الأشياء.
- الحوسبة السحابية وسلوك المستهلك.
- التسويق الإلكتروني وسلوك المستهلك.
- الأعمال المصرفية الإلكترونية والخدمات المصرفية عبر الهاتف المحمول.
الدورات التدريبية وورش العمل
- SPSS الجامعة السعودية الإلكترونية.
مشاركة